eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBudowa grilla z łupka granitowego - jak podejść do tematu?Re: Budowa grilla z łupka granitowego - jak podejść do tematu?
  • Data: 2010-07-01 17:23:56
    Temat: Re: Budowa grilla z łupka granitowego - jak podejść do tematu?
    Od: "wolim" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał

    > nim zaczniesz zastanow najpierw nad funkcjonalnoscia. grill a tym bardziej
    > wedzarnia to nie sa klocki ktore postawisz i bedzie dzialac. Szczegolnie
    > wedzarnia. Poczytaj najpierw na www.wedlinydomowe.pl/forum dzilake o
    > wedzarniach. przeczytasz tam jakie ludzie mieli problemy i jak je
    > rozwiazali. Zobaczysz ze czasem najlepszym rozwiazaniem bylo rozwalenie
    > (czesci) budowli.
    > No chyba ze to tylko tak na pokaz ....;)

    Nie przesadzaj. Pamiętam, jak jeszcze mój ojciec wędził na święta...
    wędzarnię miał ze starej metalowej beczki, do tego palenisko w wykopanym
    dole połączonez beczką tunelem podziemnym (rów przykryty blachą i przysypany
    ziemią). Żadnych termometrów i innych wynalazków. Wędzonki wisiały na kiju
    wspartym na bokach beczki - całość przykryta arkuszem blachy.

    A wędzenie to był cały rytuał zakrapiany morzem wódki :)

    Smak wędlin i kiełbasy pamiętam do dzisiaj :)