  • Data: 2012-09-13 19:34:57
    Temat: Re: Budowa mostka dojazdowego przez rów.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Sep 2012 20:16:47 +0200, Maciek napisał(a):

    > Dosc metny wywod :> Od armii urzedasow lepszy jest obywatel, ktory
    > wspolnego nie uwaza za niczyje i szanuje jak wlasne.

    No ależ do tego się to sprowadza. Chodzi o to, że obecnie obywatel musi
    urzędnikowi dowieść, że to, co chce zbudować jest cacy. Ja proponuję, że
    obywatelowi się ufa, że wybuduje dobrze, a jeśli by wybudował źle, to
    urzędnik sprawdzi i jesli faktycznie narusza to interesy innych, to nakaże
    poprawić.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356