  • Data: 2011-02-02 13:46:42
    Temat: Re: Budowa na zgloszenie do 25m - co dalej?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.02.2011 14:43, Andrzej Ława pisze:

    > Oooooooops... Przepisy się zmieniły i to, co napisałem, jest już chyba
    > nieaktualne.

    Poprawka do poprawki: zmiana sprowadza się do zamiany (w moim przypadku)
    Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w
    Pruszkowie na Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa
    Powiatowego w Pruszkowie.

    Więc generalnie to samo tylko może się inaczej nazywać ;)

    W każdym razie podpytaj w starostwie, gdzie aktualnie trzeba się z
    papierami udać.