    Subject: Re: Budowa szklarni, tunelu foliowego.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 26 Apr 2020 10:39:39 +0200

    W dniu 2020-04-26 o 09:08, collie pisze:

    > I przyjrzyj się takiej - i znajdź różnice:
    > https://zapodaj.net/52440c7bd486d.jpg.html
    > By dzieci były ekstraklasa...

    Masz rację różnice są ogromne.

    Podobną szklarnię właśnie po 2 sezonach musiałem wyrzucić na złom.

    Była zbudowana z profili zamkniętych o tak cienkich ściankach, że już
    się od samego patrzenia łamały. Ocynk to jakaś porażka (ocynk
    elektrolityczny), bo już po pierwszym sezonie profile zaczęły mocno
    korodować, a po dwóch się połamały przy byle wietrze. Do tego do wnętrza
    profili dostawała się woda i zamarzała. W kilku miejscach profile
    zostały rozsadzone przez lód. Płyty popękały tak, że już się nie nadają
    prawie do niczego. Co najwyżej można je poobcinać i porobić z nich
    okienka i drzwi do nowej szklarni.

    Może jakby stała przy domu, który by ją osłaniał od wiatru, ale niestety
    miejsce na szklarnię mam jakieś 150m od domu, poza wszystkimi budynkami,
    na początku działki uprawowej i łąki. Z tej odległości i tak nikt nie
    odróżni. Choć ja jestem człowiekiem, który nie uznaje kompromisów i
    jeżeli cokolwiek robię to jest lepsze jak sklepowe, a o estetykę także
    potrafię zadbać.

    Ty jak widać jesteś zwolennikiem kupowania gówna, byle było w ładnym
    opakowaniu. Ja wręcz przeciwnie. Dla mnie najważniejsza jest jakość
    wykonania i trwałość.

    Jeżeli miałbym wybrać i kupić za takie same pieniądze to wybrałbym
    rozwiązanie kolego AS, bo widać, że konstrukcja jest masywna, stabilna i
    trwała, a w obecnej formie przeżyje kilka takich szklarni jakie
    wskazywałeś, które kosztują kilka razy więcej. W razie dużej wichury co
    najwyżej porwie poszycie, które można kupić za grosze. W przypadku
    konstrukcji, które wskazywałeś, wszystko będzie nadawało się na złom.

    Widać, że kompletnie jesteś nietechniczny i nigdy nie miałeś do
    czynienia z takimi konstrukcjami, a próbujesz tu się robić na
    największego experta i polecasz nam byle jakie rozwiązania.