  • Data: 2020-04-26 13:19:50
    Temat: Re: Budowa szklarni, tunelu foliowego.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-26 o 12:31, collie pisze:

    > A kto skręca profile aluminiowe wkrętami samowiercącymi,
    > poza Użyszkodnikiem? Ale on już tak ma. Ze wszystkim, na
    > czym się zna, a zna się na wszystkim, expierd jego mać.
    > Profile do szklarni sprzedawanych w pudełku skręcane są
    > śrubami stalowymi - chyba M8 - grubo ocynkowanymi. Tak
    > skręcona przeze mnie własnemi ręcami szklarnia stoi
    > w górach już piąty roki i nic tam się nie poluzowało,
    > ani nie powypadało. Nie idźcie tą drogą za Użyszkodnikiem,
    > Liściaste z wkrętami!

    Pierdolisz i kłamiesz po raz kolejny, boś kretyn. Najpierw polecasz
    szklarnię, która jest skręcana blachowkrętami samowiercącymi. Zachwalasz
    ją jako super, hiper idealne i profesjonalne rozwiązanie, a teraz w
    bezczelny sposób kłamiesz i odwracasz kota ogonem.  Lepiej już nie
    doradzaj, bo widać, że masz tylko jeden cel: zaszkodzić.

    Wybacz, ale jeżeli mam kupić taki badziew i przerabiać, aby się to
    wszystko jakoś trzymało kupy to wolę zrobić samemu z profili, które sam
    kupię i dobiorę, bo wiem, że zrobię to 100 razy lepiej i taniej. Nie
    chcę poliwęglanu komorowego. Albo folia, albo poliwęglan ale tylko i
    wyłącznie lity.