  • Data: 2011-08-01 15:44:46
    Temat: Re: Budowanie - prawo
    Od: "mohamed" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j0ulk2$e7r$1@inews.gazeta.pl...
    Użytkownik "mohamed" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j0uejs$tql$1@node2.news.atman.pl...

    <cyk>

    >nie. I zgoda sąsiada nie ma nic do rzeczy - nie ma obecnie w prawie
    >budowlanym takiego czegos jak zgoda sąsiada.

    Rozumiem. Czyli ten budynek jest "martwym punktem" i stoi tylko dlatego, że
    ma jakąś zamierzchłość historyczną lub działka została podzielona tak, że
    znajduje się on w granicy. Dlaczego sąsiad może więc stawiać pomieszczenie
    gospodarcze w granicy? Czy w ogóle już nie mogę tego budynku rozbudować -
    nawet wgłąb mojej działki?

    Mam jeszcze pytanka:
    - do budynku "doklejone" są jeszcze dwa inne pomieszczenia gospodarcze:
    szopa oraz do szopy - garaż. Czy istnieje możliwość połączenia budynków
    gospodarczych tzn. z tej szopy chciałbym zrobić "ganek" do pomieszczenia
    gospodarczego, a garaż zlikwidować.