  • Data: 2012-05-07 09:31:38
    Temat: Re: Budownictwo "jednorodzinne" w Rumunii i nie tylko
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Maj, 12:52, "Jackare" <1...@t...com.pl> wrote:
    > W marcu tego roku byłem na zleceniu w Rumunii. Poniżej kilka fotek
    > Domki - stawiane z rozmachem i przepychem. Wstydźcie się waszych stodół nasi
    > rodzimi inwestorzyhttp://tiny.pl/hpngp
    >
    > http://tiny.pl/hpngl
    >
    > http://tiny.pl/hpng4
    >
    > http://tiny.pl/hpngn

    Pod łodzią też są takie okolice z "pałacykami". O gustach sie nie
    dyskutuje.
    Mnie sie nawet takie urozmaicenie podoba.
    Specyficzne budynki sa doskonałymi znacznikami terenu.

    > Rumuńska, a może lokalna siedmiogrodzka miłość do linii napowietrznych
    > Tu w jakimś małym miasteczkuhttp://tiny.pl/hpngk
    >
    > a tu w Cluj Napocahttp://tiny.pl/hpng2

    To ten sam syndrom co u amerykanow budowanie "po kanadyjsku". Niby
    mniej trwale, mniej estetyczne i bardziej problematyczne ale jednak
    zalete ma taka ze zeby zmodyfikowac to nie trzeba calej drogi pruc i
    robi sie szybciej.

    > Co kraj to obyczaj, ale w nawiązaniu do pierwszych zdjęć powiem tyle że na
    > granicy Bytomia i Piekar Śl powstał hotel. Od strony architektonicznej jest
    > piękny. Już straciłem nadzieję że buduje się cokolwiek pięknego w naszych
    > czasach a ten budynek mi ją przywrócił. tym bardziej że jest ogromny.
    > Wzniesiony w stylu nawiązującym do bytomskiej secesji wygląda jakby żywcem
    > wyjęty z przełomu XIX i XX wieku. Powinno się tam przyprowadzać architektów
    > i pokazywać że nie tylko stal, szkło i prefabrykaty.....

    Ale ktory?
    Ten przy podmiejskiej chyba nie bo stoi dosyc dlugo...