  • Data: 2021-06-08 23:51:32
    Temat: Re: Budujemy Nowy Dom
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 8 czerwca 2021 o 20:59:56 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > Nie mam zamiaru udowadniac czegoś o czym nie mam pojecia.
    > Nie wiem ilu przyjedzie, ilu wyjedzie.
    > Wiem ze nigdy nie bedzie tak, ze wyjada wszyscy na raz i nikt nie
    > przyjedzie na ich miejsce.
    >
    > Ale co do jednego sie zgadzamy - widzac jakie ukraincy mieli przez
    > pierwsze lata rzucane kłody pod nogi jestem pewien ze jak którys kraj
    > bedzie chciał ich sciagnac w jakiejs wiekszej ilosci to ich sciagnie.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
> [...]
    Tyle razy brałeś udział w dysputach na tematy o których nie miałeś pojęcia. Wysil się
    ten jeden raz. Jak po 1990 roku Polacy zaczęli wyjeżdżać to bez względu na to gdzie
    wyjechali różnice w tym ile zarabiali nie były duże. Ale były i odbilo się to na
    kierunkach wyjazdu. Portugalia czy Hiszpania nie cieszyły się taką popularnością jak
    niemcy, Francja, Anglia. Przy wszelkiego rodzaju dyskusjach o zarobkach pojawiają się
    tacy co twierdzą że w niemczech zarabia się cztery razy więcej niż w Polsce. Dla
    imigrantów zarobkowych wysokość zarobków jest decydujaca. Zgodzisz się z tym?
    Chwilowo nie mogą jechać na zachod Europy bo jakieś dla nich ograniczenia zrobili.
    Oczywiście masz rację że ktoś w drodze na zachód zostanie u nas. A jak to będzie 5%
    tych co dzisiaj tutaj pracują? Tylko jak masz w zwyczaju nie dosraj się do tych
    pięciu procent. To przykład. W dalszym ciągu ponad trzysta tysięcy mieszkań zwolnią
    ci co wyjada na zachód. Do tego ze sto tysięcy w budowie na wynajem. Proste pytanie
    zadane. Czy polscy pracodawcy mogą zapłacić tyle co niekiedy? Jeśli tak to nie ma
    problemu. Możesz być pewny że jak zachód otworzy dla Ukraińców rynek pracy to oni
    stąd wyjadą. Tak jak przy bardzo dawnych wędrówkach ludów migranci nie zabierali
    przygłupów i kalek. To te 5% co zostanie to mogą być tacy że nikt gdzieś indziej ich
    nie chce. Jak widzisz w Polsce rynek najmu jeśli przybędzie bez budowania ponad
    trzysta tysięcy mieszkań? Do tego dzisiejszy artykuł chyba z onanetu że ktoś chce się
    założyć że PiS w tej kadencji wprowadzi podatek katastralny od drugiego mieszkania.
    Jeśli uważasz że jest inaczej to się z nim załóż. Oczami wyobraźni widzę jak najemcy
    będą się godzili na podwyżkę czynszu o 400 złotych na miesiąc jeśli na rynku będzie
    więcej wolnych mieszkań niż potencjalnych najemców.