  • Data: 2015-05-25 23:50:52
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-25 o 23:25, Piotrek pisze:

    > Poprawa dzietności dziś oznacza, że coś się zmieni w demografii za pi
    > razy drzwi 20 lat. O ile oczywiście rodzice z dziećmi nie wybiorą
    > emigracji.

    Od lat twierdze, ze cos takiego jak umowy smieciowe, wykorzystywanie
    pracownikow itp. to problem ekonomiczny a nie spoleczny. Pierwsza rzecza
    jaka powinni zrobic rzadzacy to naprawic gospodarke. Wiecej jak polowa
    problemow zniknie. Emigracja rowniez. Niedawno opublikowane slowa
    Bienkowskiej z podsluchow na temat kopaln obnazaja czym naprawde panowie
    sie zajmuja. A kiedy wybuchaja pozary to mamy takie kwiatki jak
    przesuniecie kasy z OFE do ZUS i juz budzet sie spina, czy kombinacje z
    VAT zwiazany ogolnie z samochodami dla malych przedsiebiorcow w imie
    niby sprawiedliwosci spolecznej.
    I zal de... sciska jak czyta sie tu twierdzenia, ze nie wazne co
    podsluchali tylko wazne kto podsluchal. A ja akurat wole wiedziec co
    rzad robi za nasze pieniadze i jak to sie ma do tego co nam opowiada.

    > Czy naprawdę uważasz, że ZUS jeszcze przetrwa przez te 20 lat? :-)

    Pytanie raczej do tych co twierdza, ze nic sie nie stalo a tych jak
    widac nie brakuje. :-)
    Ja mysle, ze wyplaty emerytur sa gwarantowane. Nie jestem tylko pewny
    kwoty, albo sily nabywczej. :-)

    Pozdro.. TK