  • Data: 2009-01-25 20:03:21
    Temat: Re: Byl dzis u mnie...
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:glhhab$i35$1@news.onet.pl...

    > Wg mnie to chlopska filozofia.

    No pewnie.. Nie wspominajac juz, ze slonce dostarcza cieplo przez
    promieniowanie, a grzejniki glownie przez konwekcje, wiec przyjmujac
    tok rozumowania pani architekt - to wlasnie podlogowka, ktora w
    wiekszej polowie oddaje cieplo przez promieniowanie jest bardziej
    zblizona do naszego sloneczka :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.