  • Data: 2009-06-16 21:41:27
    Temat: Re: Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mustafa wrote:
    > Nie będę komentował twoich bredni.
    > Weź parę dni urlopu i jedź zwiedzić ten kraj nie od strony centrów
    > handlowych tylko od tej gdzie żyje zdecydowana większość tego
    > społeczeństwa. Sprawdź jak żyją, na co ich stać i jakie są ich
    > problemy. Wyleczysz się z patrzenia na sytuację kraju przez pryzmat 5%
    > społeczeństwa z kilku dużych miast.

    jakbyś zobaczył miasteczka francuskie tak z 40 lat temu to też byś sie
    schwycił za głowę.

    W każdym kraju sa ludzie żyjący w dostatku i ludzie żyjący skromnie, popatrz
    na mapę PKB zobaczysz sobie gdzie jesteśmy i już wszystko ci się upożadkuje
    albo jesteś taki sam mundry jak doradcy Kaczorów a wtedy nic ci nie pomoże.