    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Byli już?
    Date: Wed, 20 Feb 2013 10:02:24 +0100

    news:154f2f40-6cee-450c-95d9-333da6d5b82a@googlegrou
    ps.com...

    >Z drugiej strony bać się opwinni tylko ci którzy cos tam zakombinowali z
    >metrażem nieruchomości itp.
    >Tym bardziej że bynajmniej u nas żaden urz edas nie weryfikował powierzchni
    >która podałem do opadatkowania po odbiorze >budynku. Podali mi tylkmo info
    >jak mam mierzyć(w zalezności od wysokości pomieszczeń), podałem im wyniki
    >pomiarów i naliczyli >poodatek- cos koło 150zł rocznie.

    Ja im projekt przyniosłem i sami sobie odpisali co chcieli. Wiem że
    odliczyli klatkę schodową w całości, garaż.
    Zastanawiam się jeszcze nad jednym. W wyliczeniu do podatku jaki dostaję,
    podana powierzchnia jest do drugiego miejsca po przecinku. Zastanawiam się,
    co jest gdy pojedyncze centymetry się nie zgodzą, no bo przecież nie ma siły
    żeby grubośc tynku i wszystko grało cacy, choćby po postawieniu kominka
    zmniejszyła mi się powierzchnia, czy się o te centymetry przyczepiają czy
    raczej ogólnie szukają samowoli budowlanych czyli dobudówek, podniesionych
    ścian kolankowych czyli większej powierzchni pomieszczeń ze skosami itp.

    Marek