  • Data: 2013-02-20 12:13:14
    Temat: Re: Byli już?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bc606030-72a7-4fee-9ca2-95ef715864ec@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 20 lutego 2013 09:51:27 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    >Niestety masz dużo racji.
    >Alew kółko sie trochę zamyka- urzedasy tworza głupie przepisy aby łatac
    >dziury budżetowe, obywatele kombinuja jak moga aby >płacic mniej.

    To nie my, tylko rzadzacy sa od uchwalania prawa. Prawo ma byc takie, zeby
    nie kombinowac i pozwolic ludziom sie bogacic.
    Dlaczego Niemcy lagodniej przechodza kryzys? Bo sa bogatsi. Nie pojda co
    najwyzej do kina czy na kawe, a biedni? Praca sie konczy, Ergie pisze to sie
    przeprowac, a jesli nie to nie ma wyjscia. Zeby przezyc trzeba kombinowac.
    Niby czemu w imie rabunkowych przepisow ma sie rezygnowac z miejsca gdzie
    sie mieszka?

    >Nie oszukujmy się- np. pewnie żaden z piszących na tej grupie jak budował
    >dom to coś kupił bez faktury, robocizna na czarno itp.
    >Kilka dni temu czytałem że już rodacy wymyslili jak nie płacic akcyzy za
    >auta- kupuja luksósowe Porsche czy inne Bentleye i rejestruja >je jako auta
    >pomocy drogowej. I poodobno wtedy akcyzy sie nie płaci.
    >I na naszych drogach mamy Cinquecenta rejstrowane jako cięzarówki a
    >sportowe Porsche jako pomoc drogowa.
    >Fotoradary dla bezpiecństwa a wyższa akcyza na wóde i fajki w celu dbania o
    >zdrowie obywateli;)

    Mamy tez gloszona prawde o zaciskaniu pasa. W odpowiedzi mamy informacje o
    premiach w "firmach" gdzie nie rozlicza sie za wyniki i wyplaca przeciez nie
    biednym ludziom premie z naszych podatkow. To jest paranoja. Ludzie wogole
    nie widza sensu bycia uczciwym. Dlatego tez rosnie system kontroli, a nie
    lagodzenia przepisow w kierunku obnizania kosztow zycia. Rzadzacym zalezy
    chyba na tym zebysmy mieli mniej a nie wiecej. Posel dostaje pieniadze na
    prowadzenie biura. Tak sobie mysle, maly sklep spozywczy na wsi. Gdyby
    dostawal pieniadze na prowadzenie sklepu to po odliczeniu kosztow - zus,
    prad, woda, lokal - moglby wogole tego sklepu nie otwierac, bo te pare tysi
    zostanie, ktorych prowadzac sklep nie zarobi. I niech by sobie bylo, gdyby
    sami to wypracowali.

    Pozdro.. TK