    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Byli już?
    Date: Wed, 20 Feb 2013 10:51:39 +0100

    news:bc606030-72a7-4fee-9ca2-95ef715864ec@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 20 lutego 2013 09:51:27 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Jedno jest tylko pewne, powoli stajemy się państwem terroru finansowego.

    Niestety masz dużo racji.
    Alew kółko sie trochę zamyka- urzedasy tworza głupie przepisy aby łatac
    dziury budżetowe, obywatele kombinuja jak moga aby płacic mniej.
    Nie oszukujmy się- np. pewnie żaden z piszących na tej grupie jak budował
    dom to coś kupił bez faktury, robocizna na czarno itp.
    Kilka dni temu czytałem że już rodacy wymyslili jak nie płacic akcyzy za
    auta- kupuja luksósowe Porsche czy inne Bentleye i rejestruja je jako auta
    pomocy drogowej. I poodobno wtedy akcyzy sie nie płaci.
    I na naszych drogach mamy Cinquecenta rejstrowane jako cięzarówki a sportowe
    Porsche jako pomoc drogowa.
    Fotoradary dla bezpiecństwa a wyższa akcyza na wóde i fajki w celu dbania o
    zdrowie obywateli;)

    Ale ludzie kupują bez faktury z kilku powodów - bo zwrot VAT dostanie 15% a
    bez faktury ma 23% w kieszeni; bo nawet jak ma fakturę a towar jest
    spieprzony nie odpowiada zamowieniu to do sądu i tak nie pojdzie bo nic mu
    to nie da bo sady w banana republik PL nie dzialaja dla zwyklych ludzi,
    Panstwo ich lupi ile i jak moze wiec ludzie sie bronia przed tym. Moze wasze
    zdanie jest inne ale ja twierdze od dawna ze naprawe tej banana republik
    trzeba zaczac od wymiaru sprawiedliwosci (calego).
    Poza tym ktos kiedys powiedzial ze " nie ma takiej niegodziwosci jakiej
    niedopusci skad inad liberalny rzad kiedy zacznie brakowac mu pieniedzy" -
    wiem ze te podatki o ktorych mowimy to sa dla gmin ale gminy z kolei lupie
    rzad (chocby zwiekszajac obowiazki finansowe w oswiacie nie dajac na to
    kasy)
    Obawiam sie ze jestesmy dopiero na poczatku drogi do rabunku przez naszych
    okupantow.