  • Data: 2013-10-28 13:58:43
    Temat: Re: Były żarówki, teraz odkurzacze Uni przeszkadzają
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.10.2013 10:41, masti pisze:

    > a to znieśli obowiązek montazu tabliczek znamionowych na urządzeniach
    > elektrycznych?

    Moc na tabliczce będzie zadeklarowana taka sama jak na pudełku. Przecież
    nikt rozsądny nie napisze inaczej - ale czy to będzie faktyczna moc nie
    masz pewności. Może ktoś ma jakiś miernik pod ręką i sprawdzi faktyczną
    moc odkurzacza i zweryfikuje to z tabliczką znamionową.
    Bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że odkurzacze mają faktycznie takie
    moce - bo np. pralka ma około 2000W i naprawdę spory silnik. No ale ja
    się na elektromechanice nie znam.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com