  • Data: 2013-11-12 20:01:38
    Temat: Re: Były żarówki, teraz odkurzacze Uni przeszkadzają
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 19:37:23 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > choćby próba odkurzania samochodu.
    > mam stary odkurzacz rodziców taki słabiak, jakiś zelmer, można sobie do
    > usranego końca świata machać szczotką a włosy po psie dalej na siedzeniach
    > są.
    > Wziąłem mojego przemysłowca (1500W) siła ssania taka sama jak domowego
    > samsunga raz jedziesz i już po kudłach.
    > Muszę zmierzyć wakuometrem jakie podciśnienie robi ten popierdółek a jaki
    > ten 1500 W.

    Ja wlasnie dzisiaj kupilem przemyslowca nilfiska 1400W, dokladnie taki:

    http://allegro.pl/odkurzacz-przemyslowy-nilfisk-1400
    w-20inox-karcher-i3669516869.html

    W porownaniu do 4 innych moich wczesniejszych domowych to ma "najslabszy"
    silnik ale po odpaleniu czuc przed nim respekt :D Filtr ma ogromny a nie jak
    te domowe popierdolki co sie po odkurzeniu jednego wiekszego pomieszczenia
    zapychaja.. Zastanawiam sie tylko czy jest sens w ogole stosowac worek
    (dali jeden w zestawie) czy jechac bez. Pewnie jak sie skonczy to
    przetestuje. Wielkie to bydle i halasliwe ale ciagnie kudly jak poryte,
    nie da sie w ogole porownac do domowych "2000W" :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.