  • Data: 2012-10-10 03:00:23
    Temat: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@v...pl> wrote in message
    news:efdc8e10-8e51-46d5-a354-49a7c1e146b8@googlegrou
    ps.com...

    > Gdybyś to napisał jak dawałeś linka to nic by nie miało do rzeczy. Ale Ty
    > dodatkowo stworzyłeś byt żeby uprawdopodobnić bzdurę. Jesteśmy w punkcie
    > wyjścia czyli 10W/m2.

    Czy 10 czy 20 to i tak wszystko bez senu :-)
    Ale może za 10 lat ceni ogniw słonecznych będą tak niskie, że będą w
    kształcie dachówek ? To by miało nawet pewien sen, bo i w dni bez słońca coś
    by produkowały. Dachy mają po 300m2 to nawet przy 10W.m2 coś by się
    wyprodukowało.
    I myślę, że tak się stanie za kilka lat.