  • Data: 2012-10-10 15:41:00
    Temat: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 października 2012 15:04:10 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Przeczytaj kilka postów wyżej skąd są.
    >
    > Nie zależy mi na tym abyś uwierzył.
    >
    > Bardziej zależy mi na tym aby inni wiedzieli w jakim błędzie tkwi kogutek.
    >

    > Marek

    No to wiedzą ci inni że na cuda liczyć nie mogą.
    I jak będą inteligentni to stwierdzą że mogą liczyć
    na dziesięć do dwudziestu kilku watów z metra
    kwadratowego. Przy cenie ogniw dupy to nie urywa.
    A cała inwestycja jest mocno wątpliwa. Ci głupsi
    będą się srali jakie cudo te ogniwa słoneczne. Za
    jakiś czas jak może ceny ogniw spadną, tak jak spadają
    ceny kolektorów będzie to opłacalne. Teksty o super
    okazjach i całych kontenerach ogniw mnie nie biorą.