  • Data: 2014-11-28 21:52:28
    Temat: Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
    Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:m5alrg$6bc$1@dont-email.me...

    > te koszty zostały poniesione przy zakupie. Więc dla uzytkownika nie ma
    > dodatkowcyh kosztów.

    Wiem, o czym piszesz. To taki idealny układ: klient w żarówce płaci kwotę,
    która POWINNA zostać zużyta na recykling po zużyciu. Czy uważasz, że te
    pieniądze są przeznaczane na utylizację? W jakim procencie? No- gdyby
    rzeczywiście ten sprzęt był w 100% utylizowany- to ok. Jednak on tworzy
    coraz większe zanieczyszczenia naszego środowiska. A tak naprawdę- nie
    istnieje jakaś skuteczna i w miarę tania metoda utylizacji. To, co się robi-
    to półśrodki. I tak w skali globalnej jesteśmy coraz bardziej zasypywani
    przez elektrośmieci, które mocą nakazu urzędniczego wyparły praktycznie w
    100% ekologiczne żarówki wolframowe. Ba! Nawet trudno określić, czy
    rzeczywiście np w sezonie grzewczym (w Polsce to ok.7- 8 miesięcy) one
    zużywają więcej energii niż np LEDy- bo przecież i tak trzeba ogrzać
    pomieszczenie, prawda?

    --

    Chiron

    ---