  • Data: 2010-06-21 23:43:53
    Temat: Re: Całkowity koszt domu pod klucz
    Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał w wiadomości
    news:hvo7hs$h74$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak już pisałem, nie siedzę w temacie - stąd moje naiwne pytania. Co
    > znaczy "nie ma kotła"? jak więc w tym domu wygląda ogrzewanie? wiem tylko,
    > że "grzejniki" są w podłodze ale co ogrzewa wodę? gaz? prąd?
    pytasz o wodę użytkową ? tzn taką do mycia?
    decydując sie na agregaty grzewcze w płycie automatycznie decydujesz sie na
    prąd w dwoch taryfach logiczne wiec jest ze i wode uzytkową grzejesz w
    bojlerze grzałką.
    Możesz zainstalować kocioł ale wtedy nie instalujesz agregatów w płycie
    tylko wymienniki i wtedy zasilasz je z kotla ,wtedy tez i wode nim bedziesz
    ogrzewał.