    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Cena badan geologicznych oraz ocieplenia :)
    Date: Mon, 1 Jun 2009 14:43:46 +0200

    Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:62424d16-2d6a-44a4-83e9-dda91a4af966@h23g2000vb
    c.googlegroups.com...
    On 1 Cze, 12:32, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:

    >Łódzkie
    >- ocieplanie wraz z tynkiem 35zł/m2

    >(styro, klej,siatka, klej, klej, grunt, tynk (na dole podwójna
    >siatka))
    >Generalnie całość robót to z materiałem to 26.500 pln za dom o
    >powierzchni ścian ponad 200m2.
    >Styropian podłogowy eps100 15 cm, kleje Izolbet, grunt i tynk Caparol,
    >podbitka drewniana (kratki wentylacyjne, drewnochron), tynk mozaikowy
    >na fundament powyżej gruntu. Dodatkowo było jakieś obsadzenie i
    >obróbka drzwi oraz ocieplenie garażu od wewnątrz.
    >Po mojej stronie było malowanie podbitki.
> [...]
    8306255170

    Witam!
    Tu Bartek, maż Justyny

    Ale przypadek. Że Ty to Ty rozpoznałem po zdjeciach żony i córki, a zaczeło
    się od oglądania zdjęć z budowy

    Widze że z zewnatrz Wasz domek to już całkiem całkiem. Pewnie od publikacji
    zdjeć w środku też się sporo zmieniło
    My też zdecydowalismy się na budowę, i chyba się staniesz moim konsultantem
    w tematach budowlanych

    Na ten sezon mam plan na fundament i nic wiecej. Jak dobrze pójdze i dostane
    w tym a lub przyszłym tygodniu warunki zabudowy. Projekt wybrany do lekkich
    modyfikacji, ale jeszcze nie kupiony (czekam ostaecznie na warunki
    zabudowy). Chciałbym złożyc projekt do pozwolenia na budowe na poczatku
    lipca. Pożyjemy zobaczymy.

    Patrze na wasze zdjęcia i mam pytanie. Wy robiliście ławę fundamentową w
    gruncie (jak głeboko wykopaliście) potem 4 wartwy bloczków fundamentowych i
    na to wieniec ?

    Jak dużo ziemi zebrlaliście pod budowę domu ?

    Proszę Cię nie usuwaj zdjec z murłatą przez jakieś 1,5-2 lata :)

    Bartosz Augustyniak
    kom +48 603 963 732