  • 1. Data: 2009-06-01 10:32:26
    Temat: Cena badan geologicznych oraz ocieplenia :)
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    Urobek z weekendu (zebrane wiesci od kolegow/sasiadow)
    (rzecz dotyczy Warszawy):

    - badanie gruntu, 2 odwierty , 3.5 metra kazdy : 500 PLN
    - ocieplanie styropianem: robocizna minimum 40 pln/m2
    - ocieplenie calosc (robota + materialy) okolo 100-120 pln/m2

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2009-06-01 11:13:55
    Temat: Re: Cena badan geologicznych oraz ocieplenia :)
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > - badanie gruntu, 2 odwierty , 3.5 metra kazdy : 500 PLN
    > - ocieplanie styropianem: robocizna minimum 40 pln/m2

    22zł- styro+siatka+klej+grunt- robocizna

    > - ocieplenie calosc (robota + materialy) okolo 100-120 pln/m2

    FIRMA z fakturą 95zł- styro(10cm) +siatka+ grunt+tynk (wszystko Webera)

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-06-01 12:03:17
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 1 Cze, 12:32, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > - ocieplanie styropianem: robocizna minimum 40 pln/m2
    > - ocieplenie calosc (robota + materialy) okolo 100-120 pln/m2

    Łódzkie
    - ocieplanie wraz z tynkiem 35zł/m2

    (styro, klej,siatka, klej, klej, grunt, tynk (na dole podwójna
    siatka))
    Generalnie całość robót to z materiałem to 26.500 pln za dom o
    powierzchni ścian ponad 200m2.
    Styropian podłogowy eps100 15 cm, kleje Izolbet, grunt i tynk Caparol,
    podbitka drewniana (kratki wentylacyjne, drewnochron), tynk mozaikowy
    na fundament powyżej gruntu. Dodatkowo było jakieś obsadzenie i
    obróbka drzwi oraz ocieplenie garażu od wewnątrz.
    Po mojej stronie było malowanie podbitki.
    Robocizna 13.000 zł.
    A oto efekt.
    http://picasaweb.google.pl/QbaBron/Budowa#5342057088
    306255170

    pzdr
    QbaB

  • 4. Data: 2009-06-01 12:04:27
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > - ocieplanie styropianem: robocizna minimum 40 pln/m2
    > - ocieplenie calosc (robota + materialy) okolo 100-120 pln/m2

    3,5 m to przesada... 2,5 to swiat i ludzie nawet jak jest piwnica
    ale generalnie 500 to niedrogo

    a ocieplenie FIRMA z FAKTURA 100pln/m2 brutto (wszystko systemowe bolixa
    plus styro 10 cm)
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 5. Data: 2009-06-01 12:14:50
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 1 Cze, 12:32, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:

    > - badanie gruntu, 2 odwierty , 3.5 metra kazdy : 500 PLN

    trzy odwierty plus opracowanie - 700zł

    J.

  • 6. Data: 2009-06-01 12:15:48
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > 3,5 m to przesada... 2,5 to swiat i ludzie nawet jak jest piwnica
    > ale generalnie 500 to niedrogo

    Wlasnie tez sie troche zdziwilem, ale tam chodzilo o zagadnienie
    zbadania gruntu pod rozsaczalnie sciekow: rodzaj gruntu, poziom wody
    itp. itd.

    pozdrawiam
    pluton

  • 7. Data: 2009-06-01 12:43:46
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]

    >obróbka drzwi oraz ocieplenie garażu od wewnątrz.
    >Po mojej stronie było malowanie podbitki.

    Witam!
    Tu Bartek, maż Justyny

    Ale przypadek. Że Ty to Ty rozpoznałem po zdjeciach żony i córki, a zaczeło
    się od oglądania zdjęć z budowy

    Widze że z zewnatrz Wasz domek to już całkiem całkiem. Pewnie od publikacji
    zdjeć w środku też się sporo zmieniło
    My też zdecydowalismy się na budowę, i chyba się staniesz moim konsultantem
    w tematach budowlanych

    Na ten sezon mam plan na fundament i nic wiecej. Jak dobrze pójdze i dostane
    w tym a lub przyszłym tygodniu warunki zabudowy. Projekt wybrany do lekkich
    modyfikacji, ale jeszcze nie kupiony (czekam ostaecznie na warunki
    zabudowy). Chciałbym złożyc projekt do pozwolenia na budowe na poczatku
    lipca. Pożyjemy zobaczymy.

    Patrze na wasze zdjęcia i mam pytanie. Wy robiliście ławę fundamentową w
    gruncie (jak głeboko wykopaliście) potem 4 wartwy bloczków fundamentowych i
    na to wieniec ?

    Jak dużo ziemi zebrlaliście pod budowę domu ?

    Proszę Cię nie usuwaj zdjec z murłatą przez jakieś 1,5-2 lata :)

    Bartosz Augustyniak
    kom +48 603 963 732

  • 8. Data: 2009-06-01 19:08:18
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > - badanie gruntu, 2 odwierty , 3.5 metra kazdy : 500 PLN

    Ja płaciłem za 4 otwory do 3m - 1200 zł (wrzesień 2008), dostałem
    opracowanie w formacie PDF i trzy egzemplarze "oprawione".

    --
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-06-02 00:22:56
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

> [...]
    > ale generalnie 500 to niedrogo
    >
    > a ocieplenie FIRMA z FAKTURA 100pln/m2 brutto (wszystko systemowe bolixa

    Bez przesady. 3,5 m to minimum. Szczegolnie gdy budynek ma stac na rowninie
    gdzie przed tysiacami lat plynela sobie rzeka. Pod cienka warstwa gruntow
    nosnych moze byc lokalne przewarstwienie namulu czy innego badziewia. No i
    poziom wody gruntowej jest dosc istotny. Tak, ze to wcale nie przesada.
    Teraz ceny; nie placi sie za ilosc wiercen tylko za opracowanie
    geotechniczne, ktore jest dokumentem koniecznym do zaprojektowania
    fundamentow. I czasem w terenie nazwijmy to normalnym nie ma problemow a
    czasem sie zdarza, ze trzeba tych optworow wykonac wiecej i posiedziec,
    wszystko przeanalizowac, przeliczyc aby potem nie bylo problemow. Tak, ze
    chyba nie ma na to reguly.
    Przed dawnymi wielu laty siedzialem w tym i m.in. nadzorowalem wykonanie
    fundamentow przy budowie estakady z mostu obok Stopnia Wodnego Kosciuszko pod
    Krakowem. Fundamenty pod slupy nosne byly plytowe, posadowione chyba na
    glebokosci okolo 3 m. Prawo wymaga aby geotechnik sprawdzil grunt i podpisal
    zgode na betonowanie. Trzy fundamenty tzn. grunt pod nie odebralem wiec i pod
    czwartym nie powinno byc problemow. Pamietam byl grudzien, lalo i bardzo nie
    chcialo mi sie jechac na budowe. Ale cos mnie tknelo i pojechalem. I dobrze
    zrobilem bo bym chyba poszedl do ciupy. Grunt byl tak wredny, ze gorszego w
    zyciu nie widzialem. Jak sie po nim chodzilo to sie uginal a z boku
    wypietrzal. I jeszcze babelki z niego wylatywaly. Byl to normalny fermentujacy
    namul organiczny nie majacy zadnej nosnosci. Wykonalem sondowanie i dopiero na
    7 metrach zaczal sie solidny il. Tak, ze trzy fundamenty pod ten zjazd z mostu
    sa plytowe a jeden na 10 m dlugosci palach.
    Pzdr.

  • 10. Data: 2009-06-02 07:05:21
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Ja płaciłem za 4 otwory do 3m - 1200 zł (wrzesień 2008), dostałem
    > opracowanie w formacie PDF i trzy egzemplarze "oprawione".

    A ja wykopalem jedna studnie na wodomierz (2 metry, tymy rencamy),
    2 studnie , kazda po 3 metry, na szambo przelewowe (w polowie
    tymy rencamy), jedno szambo metrowe, gorna pokrywa na glebokosci
    3 metry ppt (tymy rencamy), wieeeeeeeeelki dol pod ziemianke (kopara)
    i znam teren tak dobrze, ze nie bede zamawial badan :)

    pozdrawiam
    pluton