  • Data: 2009-06-12 07:47:33
    Temat: Re: Cena robocizny za fundament
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0sui2$j4e$1@news.onet.pl...
    > Adam Szendzielorz pisze:
    > [..]
    > A ze musi byc
    >
    > Nooo... Ja tu się zmagam z tzw. 'mądrościami ludowymi' i patrzą na mnie
    > jak na... głupka, bo... sic! chcę zrobić zgodnie z projektem. Słyszałem
    > opinie, że trzeba zmniejszać koszty :-/
    >
    > Ja mogę koszty zmniejszać jak będę miał do wyboru drzwi wewnętrzne
    > machoniowe/hebanowe/dębowe/kibelmarketowe, albo deski na podłogę po
    > 10/50/100/500 PLN/m2, czy kafle do łazienki za... ileś tam.
    >
    > Oszczędzanie na fundamencie w trudnym terenie jest jak dla mnie...
> [...]

    Nie oszczedzaj na dobrych materiałach ale na robociznie raczej. uważaj na
    oferty: robocizna+materiał i bierz sprawdzone ekipy. Mogatop byc Cześki z
    Heńkami czy FIRMY- nie ma to zanego przełożenia na jakość.
    Cena 5000tys za kondygnacje+ 5000 za strop to dobra cena za robocizne.
    Ktoś tu pisał o 12 tys za fundamenty- to dużo za dużo moim zdaniem.
    Jak masz wody gruntowe 10metrów pood poziomem to rób piwnice. Różnica w
    kosztach żadna a pożytek wielki.
    Piwnica nie ma sensu tylko jak są wysoko wody gruntowe.

    Kris