    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 12 Aug 2014 03:45:35 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Ceny nosnikow.
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 09:26:57 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:
    > Witam
    >
    > Na gazie się nie wyznaję,bo go nie mam,ale może ktoś wie,czy rosyjski węgiel nadal
    plynie do Polski?

    > Przez kilka ostatnich zim bylo go sporo,dlatego i nasz nie drożal zbytnio...
    >
    > Wygląda na to że będzie trzeba przyznawać k**** rację-prorok jaki,czy co?

    Na razie Rosja chyba nie wprowadziła ograniczeń w eksporcie. A jak by wprowadzała to
    na pewno nie dotkną one Tak bardzo Niemiec jak Polski. Warto by przypomnieć że Niemcy
    pomimo że dalej od Rosji to płacą za gaz mniej niż Polacy. Jak Rosja kogoś upierdoli
    to Polskę. Mało na tym straci a my dużo. Oglądam na jedynce jakiś program dla
    rolników. Polscy rolnicy, sadownicy i hodowcy twierdzą że są w czarnej dziurze.
    Przykład maliny. Koszt zebrania kilograma to 2 złote. Cena na skupie 2,70. Z kapustą
    podobnie4. Wszyscy pytani twierdzą że to przez sankcje. Debil dziennikarzyna opowiada
    jak to Rosja strzeliła sobie w kolano bo nie będą mieli oliwek i francuskiego sera.
    Pokazali przez pomyłkę kawałek z Rosji. Rosyjscy rolnicy i plantatorzy twierdzą że
    dla nich sankcje na żarcie to zbawienie. Bo da bodziec do rozwijania krajowej
    produkcji. I że w kilka dni po ustanowieniu sankcji mają jakieś nowe przepisy
    ułatwiające rozwój. Co Rosji nie zabije na pewno ją wzmocni. Za moment Polacy będą
    jeździli do Rosji zarobić przy zbieraniu truskawek i jabłek.