  • Data: 2014-08-18 09:18:28
    Temat: Re: Ceny nosnikow.
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sun, 17 Aug 2014 14:02:42 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Zapasy i alternatywne źródła ciepła zgoda. Ale to trendy niezależne od
    > polityki międzynarodowej. W dalszym ciągu Rosja jest wiodącym
    > producentem i sprzedawcą ropy. Ubytki w Europie rekompensuje eksportem
    > do Azji.

    jeśli myślisz o Chinach to się zdecydowanie mylisz. Tam dopiero trzeba
    zbudować rurociągi, a nie ma czym bo sprzęt do budowy trzeba kupić z USA.
    A chwilowo jest pod embargiem :)

    >W Europie Rosja ma doskonałą infrastrukturę związaną z
    > przesyłem gazu i ropy.

    w stanie rozpadu

    > Naturalne obniżenie popytu do europy rekompensuje
    > sobie podwyżkami cen. To " duże zmniejszenie" to trzecia znacząca cyfra.
    > O podobne wartości ropa drożeje. Tutaj straty specjalnie nie mają.

    to chyba w alternatywnej rzeczywistości
    <http://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.ht
    ml?symbol=ROPA>
    zobacz wykresy za miesiąc czy 3

    > Eksport ropy do Europy spada jeszcze z jednego powodu. Rosjanie
    > zaczynają ją przetwarzać u siebie i sprzedają produkty a nie surową
    > ropę. Wielki dla nich szacun za to, widać że myślą.

    nic nie zaczynają chyba, ze w przemówieniach batiuszki Putina.

    > Czy Ukraina dla nich
    > taka straszna. raczej nie bo kradli im gaz i zapewne ropę.

    Ty tak sam z siebie czy ci płacą za te bzdury?