  • Data: 2010-12-01 15:24:05
    Temat: Re: Ceny w strefie ekonomicznej w KRLD.
    Od: "Jajek" <2...@1...com> szukaj wiadomości tego autora

    "tarnus" <m...@l...de> wrote in message
    news:4cf4a7b8$0$20987$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 29-11-2010 o 11:41:34 Przemek <olowek5-to tez.wp.pl>

    > Wczoraj oglądałem dokument o KRLD.
    > Jeżeli to wszystko prawda to nasza komuna w PRLu była rajem na ziemi.

    To jest właśnie manipulacja zachodu. Z moją mamą studiował gość z Korei Płn
    i do tej pory jest zadowolony, że tam mieszka, a te brednie o koreańczykach
    wpieprzających trawę można włożyć między bajki. Facet natomiast uważa że
    cywilizacja zachodu to totalne dno, kultura w której nastolatki dają dupy w
    galeriach handlowych za komórkę to upadek człowieka. Chiny i Korea o ludzi
    dbają i chwała im za to.

    --
    Gutek