  • 1. Data: 2010-11-29 09:42:58
    Temat: Ceny w strefie ekonomicznej w KRLD.
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Specjalna strefa ekonomiczna w KRLD kusi:

    Koszt budowy metra kwadratowego fabryki to 233$
    Woda (za metr sześcienny)$ 0,12
    Prąd (za kwh)$ 0,04
    Transport drogowy (tona za km)$ 0,085-0,23
    Transport kolejowy (tona za km)$ 0,011

    Marek

  • 2. Data: 2010-11-29 10:22:41
    Temat: Re: Ceny w strefie ekonomicznej w KRLD.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 29-11-2010 o 10:42:58 tarnus <m...@l...de> napisał(a):

> [...]
    > Woda (za metr sześcienny)$ 0,12
    > Prąd (za kwh)$ 0,04
    > Transport drogowy (tona za km)$ 0,085-0,23

    Trzeba przyznać że ceny mają szokujące, np
    prąd wychodzi 12gr :) ale oni teraz oddali do
    użytku hydroelektrownie na jangcy to mają dużo
    prądu :) i mogą tanio sprzedawać.
    A my mamy utopione w błocie kupę forsy, drogi prąd
    i perspektywę wzrostu cen o 80% w ciągu 10lat,
    bo 'fachofcy' stwierdzili że nie ma za co remontować
    i budować nowych lini i elektrowni. Ehhh.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2010-11-29 10:41:34
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]

    i perspektywę wzrostu cen o 80% w ciągu 10lat,
    bo 'fachofcy' stwierdzili że nie ma za co remontować
    i budować nowych lini i elektrowni. Ehhh.

    Ale ty mowisz Januszu o chinczykach a Marek o Koreancach.....
    Przemek

  • 4. Data: 2010-11-29 19:18:31
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 29-11-2010 o 11:41:34 Przemek <olowek5-to tez.wp.pl>
    <niepotrzebne@to> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 29-11-2010 o 10:42:58 tarnus <m...@l...de> napisa?(a):

    > Trzeba przyznaae ?e ceny maj? szokuj?ce, np
    > pr?d wychodzi 12gr :) ale oni teraz oddali do
    > u?ytku hydroelektrownie na jangcy to maj? du?o
    > pr?du :) i mog? tanio sprzedawaae.
    > A my mamy utopione w b?ocie kupe forsy, drogi pr?d
    > i perspektywe wzrostu cen o 80% w ci?gu 10lat,
    > bo 'fachofcy' stwierdzili ?e nie ma za co remontowaae
    > i budowaae nowych lini i elektrowni. Ehhh.
    >

    > Ale ty mowisz Januszu o chinczykach a Marek o Koreancach.....
    > Przemek

    Primo nie odpowiada się w stopce, bo później jest problem z cytowaniem.
    secundo Masz rację za szybko przeczytałem, i się zastanawiam
    skąd oni mają takie ceny za coś czego nie mają.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2010-11-30 07:28:55
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

> [...]

    >secundo Masz rację za szybko przeczytałem, i się zastanawiam
    >skąd oni mają takie ceny za coś czego nie mają.

    Wczoraj oglądałem dokument o KRLD.
    Jeżeli to wszystko prawda to nasza komuna w PRLu była rajem na ziemi.

    Marek

  • 6. Data: 2010-12-01 15:24:05
    Od: "Jajek" <2...@1...com>

    "tarnus" <m...@l...de> wrote in message
> [...]
    >
    > Wczoraj oglądałem dokument o KRLD.
    > Jeżeli to wszystko prawda to nasza komuna w PRLu była rajem na ziemi.

    To jest właśnie manipulacja zachodu. Z moją mamą studiował gość z Korei Płn
    i do tej pory jest zadowolony, że tam mieszka, a te brednie o koreańczykach
    wpieprzających trawę można włożyć między bajki. Facet natomiast uważa że
    cywilizacja zachodu to totalne dno, kultura w której nastolatki dają dupy w
    galeriach handlowych za komórkę to upadek człowieka. Chiny i Korea o ludzi
    dbają i chwała im za to.

    --
    Gutek

  • 7. Data: 2010-12-01 21:20:50
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-12-2010 o 16:24:05 Jajek <2...@1...com> napisał(a):

    > "tarnus" <m...@l...de> wrote in message

    > To jest właśnie manipulacja zachodu. Z moją mamą studiował gość z Korei
    > Płn i do tej pory jest zadowolony, że tam mieszka,
    Jaaaasne :) jak studiował z twoją mamą to było za prl-u a wtedy to nawet
    ściany uszy miały, to co miał powiedzieć, chłop myślał nad tym co mówi
    żeby po powrocie nie trafić do obozu pracy.

    a te brednie o
    > koreańczykach wpieprzających trawę można włożyć między bajki.
    Pewnie a ci co stamtąd uciekli to sie wszyscy zgadali i to samo powtarzają?
    Takie bajki to dzieciom opowiadaj, ostatnio był wywiad z koranka która z
    tamtąd
    uciekłą z matką, pchnęła je do tego desperackiego czynu śmierć ojca z
    ...zgadnij?
    Głodu.

    > Facet natomiast uważa że cywilizacja zachodu to totalne dno, kultura w
    > której nastolatki dają dupy w galeriach handlowych za komórkę to upadek
    > człowieka.
    Za pieniądze ksiądz się modli, za pieniądze chłop się podli.

    Chiny i Korea o ludzi dbają i chwała im za to.

    :)))

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2010-12-02 08:24:36
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Jaaaasne :) jak studiował z twoją mamą to było za prl-u a wtedy to nawet
    ściany uszy miały, to co miał powiedzieć, chłop myślał nad tym co mówi
    żeby po powrocie nie trafić do obozu pracy.

    Ewentualnie skoro mógł wyjechać nazachódto byłprominentemi dalsząrodziną Kim
    jakiegoś tam, i fakt, oni nie mają źle

    ...zgadnij?
    Głodu.>>>>>>>

    Te brednie ucuekinierów o obozach śmierci gdzie testuje się broń chemiczną
    na jeńcach to też pewnie manipulacja zachodu?

    MS