    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 30 Mar 2015 12:08:22 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Ceny zbiorniki?1w CWU
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 18:39:34 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > yyyy, no bojler.... nie znam sie az tak.
    > dwie wezownice, podpielismy dolna pod kociol na paliwo stale. Gorna zostala
    > pusta.
    > Reszta normalnie. Woda, u mnie akurat hydrofor, normalnie znaczy sie.
    > Bojler zabezpieczony przed rozerwaniem tym zaworem.....
    > Jak podliczylem ile mnie kosztuje grzanie latem tego bojlera to kolejny juz
    > jest bez
    > wezownicy na sol i kwestia solarow narazie nie istnieje...
    > Producent okazal sie byc uczciwy chyba nie tylko wb. mnie.
    > Byl gdzies pod Wroclawiem, w czasie afery pracowal juz w Niemczech, pewnie
> [...]

    Pierdolisz bzdury jak rzadko który. Pracowałem w fabryce gdzie co miesiąc grubo ponad
    tysiąc zbiorników w tym 3/4 ciśnieniowych odbieranych przed Dozór Techniczny było
    robionych. Zbiorniki od 10 do 250 litrów. Blacha 0H18N9 o grubości 0d 1 do 3 mm.
    Wszystko spawane ręcznie TIGiem ( cienkie blachy) elektrodami te 3 milimetrowe. Spawy
    jak by maszyna robiła, takiej były jakości. Było to w czasach kiedy w soboty
    pracowało się 6 godzin. Daj linka do fotki tego zbiornika co leciał. Jak ten co
    spawał Twój zbiornik nie potrafił spawać to nie znaczy że każdy spawacz nie potrafi
    spawać. A Ty że ni chuja nie robić metodą gospodarczą bo się nie da. Da się. Jak bym
    potrzebował taki zbiornik to w życiu bym nie kupił fabrycznego tylko dał do
    pospawania.