    Date: Tue, 31 Mar 2015 12:55:12 +0200
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ceny zbiorniki?1w CWU
    <551a4039$0$15673$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>

    W dniu 2015-03-31 o 11:59, Kris pisze:
    > Dalej nie mogę sobie wyobrazić jak to zrobić wewnątrz zbiornika.

    Jak to jak?
    Dla przykładu jedna z metod.
    Wykonujesz najpierw spawanie środkowego walca - spaw wzdłużny. masz w
    tym momencie swobodny dostęp do środka.
    Spawacz spawa z zewnątrz, a pomocnik trzyma dyszę z kształtką osłaniając
    drugą stronę blachy prowadząc tą kształtkę dokładnie pod miejscem spawania.
    teraz należy przyspawać wszystkie krućce (wejścia, wyjścia) i znów
    pomocnik osłania drugą stronę podając argon.
    Następnie spawa się krućce do dennic i znów osłaniając drugą stronę
    spawów. Jedna z dennic musi mieć centryczny otwór.
    Teraz należy mechanicznie oczyścić spoiny i spasywować. Dostęp jest
    całkiem swobodny.
    Teraz Należy walec połączyć z jedną z dennic i znów mamy swobodny
    dostęp, aby osłonić miejsce spawu, wyczyścić i spasywować.
    Po wyczyszczeniu i spasywowaniu należy przyspawać drugą dennicę, tę z
    centrycznym otworem. Podczas spawania poprzez ten centryczny otwór
    wkładamy odpowiednio wygiętą rurę podając w miejsce spawania argon. Tą
    samą drogą możemy wyczyścić mechanicznie lub załadować materiał ścierny
    i wprawić zbiornik w ruch obrotowy. Po usunięciu materiału ściernego
    poprzez otwór wkładamy pędzel i nanosimy żel z kwasem.
    Następnie myjemy wnętrze, a na końcu mycia dodajemy środek
    neutralizujący resztki kwasu azotowego.

    Otwór w dennicy może później służyć jako wyjście ciepłej wody. Może to
    być otwór z krućcem np. o średnicy 1 cala
    Rzecz tylko polega na odpowiednim rozplanowaniu poszczególnych etapów
    roboty.