  • Data: 2011-08-03 13:56:50
    Temat: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hk" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4e393815$0$2442$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2011-07-17 19:44, hk pisze:
    Witam.

    > - puszki głębokie to 60mm? Czy mogą nie wystarczyć i lepiej mieć też kilka
    > 80mm?

    Tylko 80, kilka 60

    > - taka rada była żeby puszczać PE bez przecinania - wchodzi on jak ma
    > 2,5mm2 zagięty w dwa do kostek wago? bo na nich napisane 1-4mm2 - to czy
    > nie jest tak (na logikę) że kupuje się większe kostki pod PE?

    ??????????

    > - a tak przy okazji - wago czy "takie jak wago"?
    >
    > - czy stosuje się w instalacjach takich jak moja złączki wago rozłączane
    > (te z dźwigniami), czy to raczej przerost formy nad treścią?

    Przerost formy, ale jak zaczniesz konczyc instalacje to moga sie przydac,
    ale to bedzie
    w przyszlym roku jak bedziesz robił tzw. bialy montaz.

    > - bardzo proszę o rady dotyczące instalacji teletechnicznych.

    [...]
    Mam rade, niech Pan najpierw zrobi instalacje elektryczna bez laczenia
    na wago, same kable, ladnie ulozyc, zrobic ladne puszki, wtedy ponownie
    zapytac o reszte na grupie.
    Kazdy kabel ma byc opisany.
    Co do ilosci kabla, najlepiej miec jednak w poblizu hurtownie elektryczna
    taka zeby mozna bylo oddac kabel lub go wymienic.
    Allegro ma dobre ceny ale na 99% w Pana wypadku to sie nie sprawdzi.