    From: "Druid29" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Chlopaki jak GK i ocieplenie poddasza?
    Date: Fri, 25 Sep 2009 11:44:20 +0200

    news:h9glc5$mu5$1@news.interia.pl...
    > Uszanowanie.
    >
    > Mam zamiar ulozyc welne na poddaszu przed zima jedna warstwe, bo grzac
    > musze zaczac w tym roku jako ze instalacje juz pelne, ale czekam jeszcze
    > na gaz. Tu moze Adam Sz. zechcial by sie podzielic jak to w amatorski
    > sposob zabral sie do tematu.
    > No wiec, chcialbym ulozyc warstwe miedzy krokwiami, ale podobno dobrze
    > jest najpierw przykrecic wieszaki pod CD. Czy faktycznie latwiej i lepiej,
    > czy klasc te welne a wieszaki zostawic do wiosny przed druga warstwa
    > welny? Jak obrobic kosze grzybkami? Na krokwie bede musial nabic zdaje sie
> [...]
    Jakie masz krokwie, skoro myślisz o nabijaniu cienkich desek? Odpowiednią
    grubość izolacji uzyskasz przy drugiej warstwie wełny. U mnie jest 15 i 12
    cm przy krokwiach 17,5 cm
    U mnie najpierw była pierwsza wartwa wełny, potem wieszaki i stelaż. Potem
    druga warstwa wełny. Dało się bez problemu, bo wieszaki zachodzą na krokwie
    tylko 4-5 cm.

    Pozdrawiam,
    Druid29