  • Data: 2009-09-26 13:09:05
    Temat: Re: Chlopaki jak GK i ocieplenie poddasza?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h9klmc$1q2$1@news.onet.pl...

    > a zamierzasz to grzać w zimie? bo jeśli tak to proponowałbym dotrzeć do
    > etapu folii, no ale to już zależy od tego jaka wilgotnośc bedzie wnętrza,
    > a podejrzewam ze budynek toche bedzie oddawał

    No tak, mam zamiar grzac dla tego chce te nieszczesna welne tam przymocowac.
    15cm na poczatek powinno starczyc zeby mnie nie zrujnowaly mrozy a na reszte
    troche szkoda mi czasu i wole na to konto zajac sie dolem docelowo. Wilgoci
    moze zbyt duzo nie wyprodukuje, chociaz to co piszesz jest sluszne.

    Pozdro.. TK