  • Data: 2011-04-14 08:42:27
    Temat: Re: Chwal? si?...
    Od: mucher <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Kwi, 18:33, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Podstawa prawna...???
    > U mnie jakoś ta teoria w praktyce nie przechodzi.
    >
    > Numer jest dla budynku, a ten musi być wybudowany - mapka powykonawcza z
    > pieczątką ze starostwa.

    Chyba różnie to interpretują - rzuciłem okiem na kilka rezultatów z
    gugla i jedni chcą budynku dopuszczonego do użytkowania, innym
    wystarczy prawomocne PnB (tak jest u mnie w gminie - o ile kojarzę,
    Marek mieszka w tej samej). Sama działka jednakowóż nie wystarczy,
    choć w sumie numeracja przeprowadzona jest 'z lukami', przynajmniej
    tam gdzie była zwarta zabudowa niezabudowane działki powodują luki w
    numeracji.

    mucher