  • 1. Data: 2011-03-30 08:52:58
    Temat: Chwalę się...
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    Dzisiaj rano wykonałem odbiór "chałupki" w Nadzorze.
    Cała operacja trwała 15 minut, domek gotowy do zamieszkania!!! :)

    Yarecky.

  • 2. Data: 2011-03-30 08:58:48
    Temat: Re: Chwalę się...
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 30 Mar, 10:52, yarecky <n...@o...pl> wrote:
    > Dzisiaj rano wykonałem odbiór "chałupki" w Nadzorze.
    > Cała operacja trwała 15 minut, domek gotowy do zamieszkania!!! :)

    Tzn. w jaki sposob odebrales? Zglosiles chyba? Oni teraz maja 14 dni
    na przyjscie i kontrole ;) U mnie w okolicy jednak po domkach
    jednorodzinnych nie chce im sie chodzic i nic nie sprawdzaja (na
    szczescie :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-03-30 09:04:06
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > na przyjscie i kontrole ;) U mnie w okolicy jednak po domkach
    > jednorodzinnych nie chce im sie chodzic i nic nie sprawdzaja (na

    Mają do 14 dni a nie 14 dni. Ja złożyłem w piątek, a że mi się spieszyło
    z zaświadczeniem do banku poprosiłem ładnie pana, i w poniedziałek
    miałem budynek odebrany - to akurat jakiś służbista był i powiedział:
    niech to ze 3 dni potrwa :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 4. Data: 2011-03-30 09:08:02
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 30 Mar, 11:04, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:

> [...]
    > z zaświadczeniem do banku poprosiłem ładnie pana, i w poniedziałek
    > miałem budynek odebrany - to akurat jakiś służbista był i powiedział:

    Tzn. co dokladnie zrobil po tych 3 dniach zeby skrocic ten okres ?
    Przyszli sprawdzic ? Bo ja dostalem jak pamietam tylko pieczatke przy
    *zglaszaniu* i zaczal sie 14-to dniowy okres oczekiwania. 2 tyg.
    minely i koniec - nikt nie przyszedl, nie mialem wiecej kontaktow z
    nadzorem i wygasniecie tego okresu oznaczalo ze nadzor nie ma zadnych
    negatywnych uwag do budowy.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-03-30 09:12:37
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > minely i koniec - nikt nie przyszedl, nie mialem wiecej kontaktow z
    > nadzorem i wygasniecie tego okresu oznaczalo ze nadzor nie ma zadnych

    dokładnie w poniedziałek żona poszła i dostała pieczątkę, że odebrano
    bez zastrzeżeń

    pzdr.
    rafał

  • 6. Data: 2011-03-30 10:09:15
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > dokładnie w poniedziałek żona poszła i dostała pieczątkę, że odebrano bez
    > zastrzeżeń

    to ja mialem jeszcze lepiej - poszedlem zaniesc papiery, facet przez 20min
    ogladal, mierzyl cos na mapce, kserowal a na koniec przywalil pieczatke i
    powiedzial "moze sie pan meldowac" :)

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2011-03-30 13:43:59
    Temat: Re: Chwal? si?...
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-30 12:09, Tomek pisze:

    > to ja mialem jeszcze lepiej - poszedlem zaniesc papiery, facet przez 20min
    > ogladal, mierzyl cos na mapce, kserowal a na koniec przywalil pieczatke i
    > powiedzial "moze sie pan meldowac" :)

    Dokładnie tak to wyglądało i u mnie. ;)

    Yarecky.

  • 8. Data: 2011-03-30 20:34:45
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2011-03-30 10:58, Adam pisze:

    > Tzn. w jaki sposob odebrales? Zglosiles chyba? Oni teraz maja 14 dni
    > na przyjscie i kontrole ;)

    Coś się zmieniło ostatnio? Na wydanie pozwolenia na użytkowanie Nadzór
    ma 21 dni.
    http://www.gunb.gov.pl/info/procedurybud/pozwolenie3
    _2.html

    Nawiasem mówiąc, w PINB dla powiatu krakowskiego ziemskiego dokładnie
    tyle się czeka, ani dnia krócej. No chyba że dla tych co mają chody jest
    jakaś szybka ścieżka.

    --
    Jacek Midura

  • 9. Data: 2011-03-31 05:58:04
    Od: usrobo <u...@o...pl>

> [...]
    > na przyjscie i kontrole ;) U mnie w okolicy jednak po domkach
    > jednorodzinnych nie chce im sie chodzic i nic nie sprawdzaja (na

    oj tam oj tam
    u mnie byli ;)

    michal

  • 10. Data: 2011-03-31 08:40:17
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 31-03-2011 o 07:58:04 usrobo <u...@o...pl> napisał(a):

    > oj tam oj tam
    > u mnie byli ;)
    No i co? coś komentowali, sprawdzali?
    U mnie nie byli, ale 21 dni musiałem odczekać.

    --
    Pozdr
    JanuszK