eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCiekawe czy w Hiszpanii tez uwazali ze na nieruchomościach nikt nie stracił › Re: Ciekawe czy w Hiszpanii tez uwazali ze na nieruchomościach nikt nie stracił
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 28 Jul 2023 08:00:24 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Ciekawe czy w Hiszpanii tez uwazali ze na nieruchomościach nikt nie
    stracił
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 28 lipca 2023 o 15:36:34 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Pisałem wielokrotnie, będą korekty (nawet -20%) ale wynikające z
    > gospodarki a nie demografii.
    > Czekam właśnie na taką korektę, ale w ciągu najbliższych 2 lat się chyba
    > nie doczekam.
    > Nie ma nadmiaru dobrych mieszań, jest nadmiar starych zaniedbanych
    > mieszkań/domów, które po wymarciu ich aktualnych lokatorów wypadną z
    > obiegu z różnych przyczyn. Część z powodu złej lokalizacji (na tzw.
    > zadupiu) zostanie porzucona, część jest na atrakcyjnych gruntach i
    > zostanie wyburzona, cześć jest w złym stanie technicznym i ich remont
> [...]
    Czyli twoi rodzice i dziadkowie zyja w starych zaniedbanych nieruchomościach. Masz
    jedyna szansę pomoc losowi. Niedługo wybory i referendum. Jeśli pytanie będzie takie
    jak zaproponowano " czy popierasz politykę rządu w sprawie migrantów " to w
    referendum ptaszek na Tak a w wyborach głosuj na placforme. W pytaniu nie ma o który
    rzad chodzi. Informuje i oswiadczam ze moim zdaniem granice na przyjazd lekarzy i
    inżynierów nie zostaną otworzone jesli wybory wygra PiS. A jak będzie poczekamy i
    zobaczymy.