  • Data: 2023-08-15 10:02:00
    Temat: Re: Ciekawy artykuł, przynajmniej dla mnie.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 15 sierpnia 2023 o 08:29:13 UTC+2 ptoki (ptoki) napisał(a):
    > l.
    >
    > Jakby Kowalski chcial od znajomego prad kupowac poprzez siec to mu pogroza palcem i
    powiedza zeby sie nie wyglupial. >Sasiad dostanie 20gr/kWh i niech sie cieszy ze
    wogole ktos ten prad chce a w tym samym czasie Kowalski dostanie prad
    od Taurona za 5pln.

    Ot to
    Sąsiad dom wybudował i z pewnych względów niezależnych od niego nie mógł do wody się
    podłączyć i kanalizy.
    Prowizorycznie więc podpial się do mojej kanalizy i wody.
    Za wodomierzem oczywiście.
    Tak że 3 lata trwało zanim go normalnie podpieli
    Kolega który wowczas był dyr w mpwik mi powiedział że jakby jakiś upierdliwy
    sygnalista sprawę zgłosił to mogli mnie puścić z torbami. "Sprzedawałem" wodę i
    ścieki bez zezwoleń vatow itp.
    Tak w skrócie.
    Formalnie mpwik ani 1 zł stratne nie było bo ja płaciłem za M3 wody i gówna sasiada