eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCiekawy watek o ociepleniu z cyklu jak nie robic ocieplenia.Re: Ciekawy watek o ociepleniu z cyklu jak nie robic ocieplenia.
    From: "4CX250" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciekawy watek o ociepleniu z cyklu jak nie robic ocieplenia.
    Date: Sat, 18 Dec 2010 18:44:00 +0100

    news:op.vnwmuqdg1cvm6g@linux-rj.dom...

    >Co nie znaczy że zalecane, wg mnie to błąd.

    Mylisz się.

    > Mysle, ze nie chodzi tylko o przesiakanie dachowki ale i o kondensacje pary
    > wodnej na spodniej czesci. Zjawisko dobrze znane uzytkownikom garazow
    > blaszanych.
    I o tym myślałem, bo lać się z dachu chyba nie lało, a kondesacja będzie
    problemem, zależy jeszcze jak paroizolację ułożą.

    Ależ o czym wy folią piszecie.
    Temperatury w przegrodzie się kłaniają. Punkt rosy jest gdzie indziej w blaszaku
    a gdzie indziej w ociepleniu wełny. W blaszaku jest na powierzchni blachy a w
    ociepleniu gdzieś w wełnie.
    Dlatego wełnę zabezpieczyć należy bardzo starannie paroizolacją od dołu. Punktu
    rosy nie zniwelujemy ale możemy zniwelować występowanie tej rosy :)
    Jeszcze raz powtarzam że takie stosowanie jest jak najbardziej dopuszczalne.
    Kiedy w Polsce poddasza obijano jeszcze dyktami i płytami pilśniowymi to ja w
    Austrii robiłem nie tylko instalacje elektryczne ale także przez długi czas
    zajmowałem się suchą zabudową.
    Wykonałem osobiście takie rzeczy jak:
    Studio TV w Burgtheater,
    Centrum konferencyjne Donau Kraftwerk,
    Najwięcej krwawicy poszło w biurowiec Deloitte
    http://www.archiguards.at/projects/office/dt.php w którym byłem "zatrudniony"
    jako podwykonawca.
    Znaczy się że każdy dostawał swój projekt i miał coś z niego do zrobienia.
    Na zdjęciu poniżej
    http://www.archiguards.at/img/projects/office/dt/big
    .jpg
    widzicie moje osobiste dzieło z indywidualnymi moimi technologiami montażu
    obmyślanymi w trakcie wykonania a uzgadnianymi osobiście z architektami i
    baumajstrami tego biurowca.
    Dostałem projekt architektoniczny ale nie konstrukcyjny i ode mnie zależało w
    jaki sposób co wykonam. Cały sufit na parterze biurowca, ściany działowe
    wszelkiej maści. Na pozostałych piętrach także, między innymi niemal połowa 4go
    albo 5go... już nie pamiętam. Jescze mnóstwo pierdół na każdym z pięter aż do
    garażu podziemnego także.
    Po prawej stronie na tym zdjęciu jest wejście do budynku, za zieloną ścianą
    centrum monitoringu, dalej na lewo w głębi znajduje się sala multimedialna w
    kształcie jajka kurzego. Ściany wykonywałem z płyt GK oczywiście. Na suficie
    dwupoziomowym, oprócz mnóstwa lamp i osprzętu znajduje się kilka sporej
    wielkości świetlików. Jeden widać w prawym rogu. Jeżeli coś na tej budowie było
    bardzo ważnego lub skomplikowanego to najczęściej ja tą robotę dostawałem z
    polecenia samego baumajstra.
    Oprócz tych prac na mojej liście są hotele, fabryczki, drukarnie, mnóstwo
    poddaszy a także drobnych mniejszych prac w tym temacie jak głupie wstawienie
    drzwi w ścianie GK :) albo ich zdemontowanie :)
    Napisałem to janusz_kk1 nie po to aby się pochwalić ale żeby ci udowodnić iż
    widziałem i dotknąłem naprawdę sporo rzeczy w gipskartonach i jakaś tam membrana
    to jest pryszcz.

    Marek - czasem tarnus :)