    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciepła, Francuska zima
    Date: Tue, 30 Nov 2021 08:17:05 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2021 o 21:49 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > poniedziałek, 29 listopada 2021 o 17:15:19 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk

    > Ocena opłacalności instalacji jaką masz jest na koniec okresu jej
    > użytkowania a nie po roku.
    Jest wtedy kiedy wyjdzie finansowo na plus a nie kiedy pójdzie na śmietnik.
    Ale logikę masz zawiłą, że się nie opłaca to wiesz po kilku artykułach z
    onetu. Na potwierdzenie, że jest opłacalna będziesz czekał aż do okresu
    jej utylizacji...

    Idąc Twoim tokiem myślenia to wypadało by nic nie robić wkoło domu.
    Przecież jak wyczyścisz kostkę na podjeździe i pomalujesz elewację to też
    podniesiesz wartość nieruchomości i Ci dowalą większy podatek katastralny.
    W lecie żar leje się z nieba, 35 st. w cieniu - ale klimy czy basenu nie
    robimy bo wartość chałupy wzrośnie i większy podatek wyjdzie :-)

    Mam takiego znajomka, który gdy kupuje auto to wybiera zawsze takie, które
    później szybciej/drożej sprzeda a nie te, które jemu/jego rodzinie
    odpowiada. Później przez 5 lat ku..wia, że mu nie wygodnie ale przy
    następnym zakupie robi tak samo. Jakaś logika w tym jest - zawsze ma
    więcej o tego tysiaka w kieszeni i w bonusie ciągłe pie..lenie od
    żony/dzieci, że kupił ,,gruza".

    TG