    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 30 Nov 2021 07:27:04 -0800 (PST)
    Subject: Re: Ciepła, Francuska zima
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 30 listopada 2021 o 08:17:09 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Jest wtedy kiedy wyjdzie finansowo na plus a nie kiedy pójdzie na śmietnik.
    > Ale logikę masz zawiłą, że się nie opłaca to wiesz po kilku artykułach z
    > onetu. Na potwierdzenie, że jest opłacalna będziesz czekał aż do okresu
    > jej utylizacji...
    >
    > Idąc Twoim tokiem myślenia to wypadało by nic nie robić wkoło domu.
    > Przecież jak wyczyścisz kostkę na podjeździe i pomalujesz elewację to też
    > podniesiesz wartość nieruchomości i Ci dowalą większy podatek katastralny.
    > W lecie żar leje się z nieba, 35 st. w cieniu - ale klimy czy basenu nie
> [...]
    Nie pisałem że się nie opłaca tylko pytalem kto mówi prawde. Dałem jeden z wielu
    artykułów jakie ciagle się pojawiają na portalach informacyjnych. Nic więcej niż tam
    napisali nie napiszesz i tak samo jak w przypadku artykułu zweryfikować sie nie da.
    Zdajesz sobie sprawę z tego że jak na jeden temat są dwie skrajne opinie to znaczy że
    jedna strona mija się z prawdą.