  • Data: 2012-01-25 13:38:43
    Temat: Re: Ciepła chałupa, pompa, płyta... i temperatura
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f1ff108$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 2012-01-25 10:55, Adam pisze:
    Witam.

    > Racja.
    > Jak mi ekipa weszła robic podlogowkę (folia +styro + rury) to mocno się
    > zdziwilem jak zrobili to w 2 i pol dnia.
    > Dom parterowy 133m2 - wszedzie podlogowka.

    Nie da sie ukryc, ze skoro do kalafiorow ida dwie rury
    to rozwiazenie z kaloryferami bedzie prostsze ;-)

    To zupelnie dwa rozne rozwiazania/systemy ogrzewania,
    nie mozna tego porownywac co jest prostsze/tansze.
    Nie nagrzejesz podlogowka pomieszczenia
    po dwoch tygodniach nieobecnosci tak szybko jak kalafior.
    Pogrzewanie szafki z telewizorem hmmmmmmmmmmmmmm madre
    tez nie jest

    Podlogowka to nie jest jeden rodzielacz, jedna pompa i 200m alupexa.
    Trzeba zwrocic wieksza uwage na material uzyty na wykonczenia
    podlog, odpowiednio wygrzewac podloge itp itd, jest pare
    rzeczy ktore mozna spieprzyc ;)
    Jest to jednak idealne rozwiazanie dla uzytkownikow PC.

    Jestem za podlogowka ale nie bede mowil ze jest to ideal.

    pozdrawiam
    Adams