  • Data: 2012-01-25 13:48:39
    Temat: Re: Ciep?a cha?upa, pompa, p?yta... i temperatura
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-25 14:38, Adams pisze:
    > Nie nagrzejesz podlogowka pomieszczenia
    > po dwoch tygodniach nieobecnosci tak szybko jak kalafior.

    Zgoda, podlogowka jest powolna.

    > Pogrzewanie szafki z telewizorem hmmmmmmmmmmmmmm madre
    > tez nie jest

    Zgoda. Lepiej nie klasc podlogowki pod meblami.

    > Podlogowka to nie jest jeden rodzielacz, jedna pompa i 200m alupexa.
    > Trzeba zwrocic wieksza uwage na material uzyty na wykonczenia
    > podlog, odpowiednio wygrzewac podloge itp itd, jest pare
    > rzeczy ktore mozna spieprzyc ;)

    No ale na material na podloge zwracasz uwage raz tylko ;-)
    Wygrzewasz tez raz.

    > Jest to jednak idealne rozwiazanie dla uzytkownikow PC.

    Albo dla posiadaczy kondensatow gazowych. Sam mam wlasnie taką instalację.

    > Jestem za podlogowka ale nie bede mowil ze jest to ideal.

    10 lat mieszkalem z kalafiorami ogrzewanymi kotlem gaz atmosferycznym.
    Teraz mam tylko podlogowke, ktora wg mnie bije na glowe kalafiory.
    W zasadzie nie wiem skad mam cieplo w domu. Nie widze grzejnikow, nie
    czuję grzejnikow (ani ciepla bijacego od nich ani kurzu unoszacego sie)
    a jest cieplo :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info