    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciepła woda
    Date: Wed, 3 Sep 2014 08:58:18 +0200

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-09-02 09:43, Ergie pisze:

    > Co nagrzeje szybciej?

    Przy tej samej dostępnej mocy woda w zasobniku 150l szybciej się nagrzeje
    niż w zasobniku 300l.

    To pisałem i Ty temu przeczyłeś. Teraz w końcu do Ciebie dotarło że palnąłeś
    bzdurę więc już nie zachowuj się jak idiota co nie wie o czym dyskutuje.

    > Przecież kur.... nie myjesz się zasobnikiem tylko wodą z tego zasobnika.
    > 150l wody zostanie nagrzane w podobnym czasie w zasobniku 150l jak i w
    > zasobniku warstwowym 300l

    O to już tylko w "podobnym". Kilka postów wyżej twierdziłeś że w takim samym
    po raz kolejny przecząc fizyce. Cieszę się że moje prostowanie Twoich bzdur
    po raz kolejny przyniosło skutek i coś do Ciebie dotarło.

    [ciach marketing i powtarzane bzdury]

    > Teraz w bezczelny sposób się zapierasz swojego głupiego pomysłu.
    > Oto twoja wypowiedź:

    > "Jeśli już koniecznie ktoś chce (zupełnie bez sensu) 300l wody to lepiej
    > powiesić dwa bojlery 150l. Dzięki temu ciepła woda będzie o połowę
    > szybciej."

    I gdzie tu "geniuszu" widzisz choć słowo o tym że tej ciepłej wody będzie
    tyle samo?

    > O czym ty kur..... piszesz?
    > Jeżeli chodzi o czas nagrzania porcji 150l wody w zasobniku 150l i 300l to
    > tak, masz rację, że nieco szybciej ją nagrzejesz w zasobniku 150l

    I po co była ta cała dyskusja?

    [ciach znowu marketing]

    > Po raz ostatni pytam w jaki to cudowny sposób chcesz szybciej nagrzać wodę
    > w dwóch zasobnikach po 150l niż w jednym zasobniku 300l?

    Po raz kolejny odpowiadam: Ta sama ilość energii o połowę szybciej zagrzeje
    o połowę mniejsza ilość wody.

    Pozdrawiam
    Ergie