    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 15 Jun 2020 10:11:36 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Ciepła woda
    From: Kadar <o...@g...com>

    > Nie tej nie ruszaj, to prawdopodobnie anoda magnezowa,

    To wygląda mi jakby to było nierozbieralne. Czerne przewody (miedziane w czarnej
    izolacji cieplnej) wychodzą ze ściany i wchodzą do zasobnika pod od strony
    regulatora/wyswietlacza ale tam nic się nie odkręca i nie zdejmuje. Przewody, te
    czarne, są tylko z tej strony, żeby temperaturę zbierać. Nie widzę żadnego normalnego
    podejścia do rozebrania tego. Skończyłoby się jakąś totalną demolką.

    ja pisałem o
    > nakrętce na pompie, pompa będzie pod obudową gdzie jest komputer i
    > wchodzą węże czarne ze ściany.

    Ale tam się nie dostanę w normalny sposób.

    > widzisz na czole (to czarne z napisami) pompy tą nakrętkę na płaski
    > śrubokręt? tego musisz u siebie poszukać i sprawdzić czy się wirnik kręci.

    Może gdybym mógł tam zajrzeć. Chyba jednak nie poradzę sobie.
    Dzięki za wsparcie muszę zawiadomić właścicielkę ale niestety szybko tego nie
    załatwi.
    Miałem nadzieję, że to może kwestia jakiegoś zaworu.
    K.