  • Data: 2010-05-12 06:17:10
    Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:4be950d6$0$19172$65785112@news.neostrada.pl...

    > A co ośmioletnie dziecko zrobi z komputerem za 6 tys ? Dla takiego netbook
    > za 700 zł + monitor 22' za 400 zł + zewnętrzny dysk za 300zł + pierdółki
    > za 1oozł. Razem 1500 zł wystarczy na dwa trzy lata, nim dziecko się weźmie
    > za jakieś poważniejsze gry.

    Blad, blad, blad...
    MOglbys uslyszec "a co ja z takim zlomem zrobie" ??? hehehe
    a tak serio - zestaw stacjonarny za 2-3 tys juz mozna kupic i to calkiem
    przyzwoity. Ja pisalem o zestawie za 6 tys tzn jakis czterordzeniowy, z duza
    iloscia ramu, przyzwoita karta grafa, monitorkiem takim 22-24" zeby... przez
    najblizsze co najmniej 2-4 lat byl w miare w porzadku :-)