  • Data: 2017-12-30 15:15:53
    Temat: Re: Co jest lepsze w grzaniu?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 30 Dec 2017 06:01:57 -0800 (PST), "Adam Sz."
    <a...@g...com> wrote:
    > Wszystko mylisz. Oddawać ciepło może dokładnie w takim
    > samym tempie ale
    > żeliwniak tego ciepła ma w sobie dużo więcej, dlatego o
    > ddawać będzie
    > dłużej. Ale ilość oddawanego ciepła w jednostce cz
    > asu może być identyczna.

    Ale po co mam akumulowac cieplo w zeliwniaku?? Celem ogrzewania jest
    odp. temp. pomieszczenia a nie grzejnika. Czyli jak najmniejszymi
    porcjami energi dostarczyć ją z najmniejszymi stratami do
    pomieszczenia. Po co ją po drodze akumulowac?

    --
    Marek