  • Data: 2017-12-31 11:12:07
    Temat: Re: Co jest lepsze w grzaniu?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 31 grudnia 2017 00:27:00 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > On Sat, 30 Dec 2017 11:24:54 -0800 (PST), "Adam Sz."
    >
    > No i to są straty, skoro można wyłączyć ogrzewanie to jest ono

    Nie pisałem o okresie kiedy można wyłączyć ogrzewanie, bo takiego w domu
    zamieszkałym na stałe nie ma, tylko o awarii. No ja nie wiem, czy taki
    sposób oszczędności jest fajny - wyłączanie ogrzewania i marznięcie w domu
    ale skoro tak uważasz to spoko, każdy oszczędza jak chce :D

    > niepotrzebne, ergo jego akumulacja po wyłączeniu jest zbędna.

    W hotelu, biurze, domu letniskowym - owszem. W domu zamieszkałym na stałe
    duża akumulacja to wyłącznie same zalety, bo w domu nie robi się przerw
    od ogrzewania (to zresztą nie jest zdrowe dla samego domu).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.