eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCo marketing robi z mozguRe: Co marketing robi z mozgu
  • Data: 2013-04-25 18:43:43
    Temat: Re: Co marketing robi z mozgu
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Michu napisał:
    > On 24 Kwi, 20:28, "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    > wrote:
    >> Użytkownik Michu napisał:
    >>
    >>> A jeśli chodzi o nazwę, to nie ma czegoś takiego jak piec gazowy, piec
    >>> może być kaflowy.
    >>> Jeśli gazowy to KOCIOŁ.
    >>> Tak mnie nauczono w odpowiedniej szkole.
    >>
    >> To idź do adwokata i niech ci wysmaży pozew przeciwko tej szkole -
    >> oszukali cię, zmarnowali ci parę lat życia...
    >>
    >> Są piece gazowe. Piece, nie kotły - pojęcie "kocioł" nierozerwalnie
    >> związane jest z obecnością ciekłego czynnika transportującego ciepło.
    >> Jeżeli gazem grzejemy metalowo - ceramiczną obudowę przekazującą ciepło
    >> otoczeniu przez konwekcje powietrza i promieniowanie, to mamy do
    >> czynienia z piecem, a nie z kotłem...
    >>
    >> --
    >> Darek
    >
    > Oj, byś dreptał do szkoły do dzisiaj...

    Znaczy - gazowy kocioł kaflowy, gazowy kocioł hartowniczy...

    --
    Darek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1