  • Data: 2009-02-20 15:34:01
    Temat: Re: Co pod panele?
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    i jeszcze jedno pytanie do forumowiczów:

    Kobieta się uparła, że chce całość mieszkania w jednym kawałku - bez dylatacji
    pomiędzy pomieszczeniami (drzwi nie mają progów).
    W tej sytuacji długość jednolitego fragmentu podłogi, wzdłuż długości panela,
    będzie wynosiła ok 15 m
    Ja się zgodziłem z zastrzeżeniem, że jak zacznie pracować, to się to przetnie i
    wstawi dylatację.
    Podpowiedzcie mi - czy dużo ryzykuję? Ile dać w takiej sytuacji odstępu od ścian
    na zakończeniach tego długiego kawałka? Czy w ogóle są szanse, żeby taka podłoga
    się nie spaczyła?

    pozdrawiam
    sadyl