    Date: Fri, 08 May 2015 11:53:42 +0200
    From: Krzysiek <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Co to za orzechy?

    W dniu 2015-05-08 o 08:07, Kris pisze:

    > Trzydzieści lat temu od wujka z mazur przywiozłem worek orzechów. Posadziłem 2szt
    najpierw w doniczce, przez jesień i zimę rosły w domu a wiosną do ogródka. Dzisiamj
    to już okazałe drzewa. Orzechy z nich jak te z filmiku- łupiesz ręką, żaden dziadek
    do łupania niepotrzebny. Oprocz tych moich, do dzisiaj nie spotkałem nigdzie tak
    łatwych do łupania orzechow. Nie mam pojęcia co to za gatunek.

    Też mam taki na działce i to na dodatek była jakaś samosiejka, która
    została przesadzona w połowie lat 80-tych w kąt ogrodu gdzie sobie
    do dziś rośnie i jak dobry rok jest to z dwa wiaderka orzechów
    uzbierać można, pod warunkiem, ze mi ich nikt wcześniej nie ukradnie co
    już mi się parę razy zdarzyło.