    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 30 Nov 2015 07:00:13 -0800 (PST)
    Subject: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 15:22:53 UTC+1 użytkownik krak napisał:
> [...]
    VZZAX/$_20.JPG
    > To nie jest przykład (grafika), bo tam jest skopiowany każdy krzew.
    > Nie ma takiej realnej możliwości aby powstały tak podobne posesje.
    > Jest masa osiedli, na których stoją te same projekty a wcale nie
    > wyglądaja i nie będą wyglądać w ten sposób. Wyglądają spokojnie, bo
    > żadne "wystrzały" architektoniczne nie burzą pewnego rodzaju harmonii.
    Tak średnio dwa razy w tygodniu jeżdżę w jedno miejsce. Po drodze mijam właśnie
    osiedle w ten deseń jak z tej grafiki. Gościu, zresztą mój kumpel, kupił pod rolnika
    parę ha ziemi i na dzisiaj stoi tam 9 identycznych domów , ogrodzonych identycznym
    płotem i posadzone tam sa w tym samym miejscu tuje. Docelowo domów będzie więcej ale
    takich samych oczywiście bo kumpel wg jednego projektu buduje. Wg mnie wygląda to
    fatalnie. Oczywiście oprócz tych tui krzaki każdy tam inne posadzone. Z rok temu przy
    podobnej dyskusji ktoś się zachwycał ze gdzieś tam kiedyś osiedle było/jest że przed
    każdym domem rósł krzak bzu. Po lewej stronie ulicy bialy po prawej ciemny czy jakoś
    tak.